Absolut skall man få komma med synpunkter på en GB, det är synpunkterna som för debatten framåt. Men man skall inte såga folk vid fotknölarna om dom inte har möjligheten att försvara sig. Det är även skillnad på kritik& konstruktiv kritik.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men man skall inte såga folk vid fotknölarna om dom inte har möjligheten att försvara sig.
Det är även skillnad på kritik& konstruktiv kritik.