1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 32915

VF - TIK
Nä nu vill vi se Derou igen mot Frölunda. Han har inte stått sen FBK hemma och bör nu få chansen. Om inte så kan vi ju lika gärna skicka hem han istället för att betala ut en dyr lön i onödan.

Trodde att vi skulle få se Derou redan i matchen mot MoDo borta men icke. Var helt säker på att han skulle stå mot HV men Icke. Var helt 100 på att Derou skulle få stå mot BIF men icke????

Varför har vi kvar honom då? Det var väl meningen att han skulle vara 1:e målis? om inte, så fattar jag ingenting?

FORZA TIMRÅ...KÄMPA

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer