Derou tog väl Timrå hit för att på sikt få en förstemålvakt, han måste först lära sig grunderna för målvaktspelet, varför man har en plockhandske t.ex. Hur tror du matchen mot Modo skulle sett ut med ett "bollplank" längst bak, backarna är väl nog förvirrade nu och vi ska väl inte göra saken värre !!?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hur tror du matchen mot Modo skulle sett ut med ett "bollplank" längst bak, backarna är väl nog förvirrade nu och vi ska väl inte göra saken värre !!?