JAA vi skickar hem DeRoo och värvar Roffe Riddervall som vi alla älskar SÅ mycket... han behöver säkert inte så myckat pengar utan är glad bara för att få komma med i gänget efter att ha varit utanför så många år... eller så får det bli övertalning på söderström... Skicka hit allt som alla andra ES-klubbar inte vill ha!!
En annan favorit är juh annars landslagspelaren Jonas Finn-Olsson som nu huserar i VIK hockey. När vi ändå är i värvartagen så kan vi väl sjunka ännu längre (om det går efter challe) och fixa in en riktigt bra ung back i Börje Salming. YEAH då måste vi juh bara klara oss kvar...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En annan favorit är juh annars landslagspelaren Jonas Finn-Olsson som nu huserar i VIK hockey. När vi ändå är i värvartagen så kan vi väl sjunka ännu längre (om det går efter challe) och fixa in en riktigt bra ung back i Börje Salming. YEAH då måste vi juh bara klara oss kvar...
ÄLSKA TIMRÅ FÖR ALLTID!!