Skalpjägaren.. här är alla på gott humör... det ska bli en kamp i morgon.. när vi i TIK031 o lite gäster går förbi stage doors i morgon så får du skrika Gud..så vi får lite ansikten bakom våra nick namn...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
här är alla på gott humör...
det ska bli en kamp i morgon..
när vi i TIK031 o lite gäster
går förbi stage doors i morgon så
får du skrika Gud..så vi får lite ansikten
bakom våra nick namn...