HH: har du inte läst vad jag skrivit??? Är det ngn jag lovordrar framför ngn annan så är det just Huss!! Men jag tar all skit eftersom jag har så svårt att uttrycka mig så att andra människor förstår.
Tar ansvaret i år?? Zetterberg tar det tyngsta och får god hjälp av Pelto.
Sedan att Rajamäki blir farlig visste vi redan. Att ersätta Pasi med Rajamäki är ingen nackdel, han känns mer som en tikare än Pasi visade! (Nu får jag "JAG" på mig- men vem bryr sig!)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men jag tar all skit eftersom jag har så svårt att uttrycka mig så att andra människor förstår.
Tar ansvaret i år?? Zetterberg tar det tyngsta och får god hjälp av Pelto.
Sedan att Rajamäki blir farlig visste vi redan. Att ersätta Pasi med Rajamäki är ingen nackdel, han känns mer som en tikare än Pasi visade! (Nu får jag "JAG" på mig- men vem bryr sig!)
Timrå ser mkt bra ut, mkt bättre än förra året!!