skalpjägaren: Nä sorgligt nog inte för när gud skapade detta land så gjorde han nått fel och placerade Götet i avgrunden på denna jord ;) Undra just hur gud kan bo i Götet, jag fattar ingenting.....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä sorgligt nog inte för när gud skapade detta land så gjorde han nått fel och placerade Götet i avgrunden på denna jord ;) Undra just hur gud kan bo i Götet, jag fattar ingenting.....