1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 330149

Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
Idag var klacken mycket bra, och då var den rätt så bra i Torsdags! Även om klacken dog av i mitten av 3e lite grann så var det mer än godkänt. Roligt att Timrå börjat komma igång, nu känner man igen dem från i fjol. Skitmål som Hv71 fick till, och TIK borde ha vunnit med åtminstone ett par mål till.

Jag kan bara konstatera att sittplats är väldigt bekvämt efter att ha suttit de senaste två matcherna. Man börjar bli gammal... :) Selina hördes bort till mig på A-läktaren också. Kul!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.