1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 330265

Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Alltid ännu skönare att vinna på lördagar...roligare att vara fylleglad än fylle-elak!!!!

Det känns som två sköna segrar..et lag vi ska slå om vi skall slippa kval...och ett lag som vi skall slå för att gå långt!!!!!

Detta var vad vi behövde!!!

TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!!!! Skål och gokväll!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.