Frasse: Källan där man kan hitta dessa tre ord tack.... Han kan vare sig sett King Kong eller Arnold schwrzenegger! Han är stor- men långt ifrån nån jävla Frankenstein!
Att det smäller är ju skoj, men vi pratar hockey- då är man rätt långt ifrån verkligheten om man enbart pratar smällar!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Han kan vare sig sett King Kong eller Arnold schwrzenegger! Han är stor- men långt ifrån nån jävla Frankenstein!
Att det smäller är ju skoj, men vi pratar hockey- då är man rätt långt ifrån verkligheten om man enbart pratar smällar!!!
(Inlägget är menat till Frasse från frasse....)