1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 330320

Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
Weman: Nu smäller vi till DIF i Globen på tisdag. Äntligen en match här nere i fjollträsk. visserligen var jag på MIF-matchen...men man kan ju inte håll apå och fejka kundbesök i Sundsvall hur många gånger som helst på en säsong... he he he

DIF är i mina ögon grymma på att ta vara på svaga motståndarinsatser...men när motståndet lirar bra får de obönhörligen stryk.

Jag tror att vi mosar dom med 1-5...

AND I'LL BE THERE TO SEE IT!!!

ALLA TILL GLOBEN!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.