Det är bara tragiskt att så många skribenter känner på det viset.
Därför finns det positiva skribenter som ska återinställa balansen efter alla negativa vibbar... Väldigt ansträngande är det att stå emot all negativ energi som skrivs här...
Skarin; Vi kan "göra upp" på torsdag om du så vill...!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Därför finns det positiva skribenter som ska återinställa balansen efter alla negativa vibbar... Väldigt ansträngande är det att stå emot all negativ energi som skrivs här...
Skarin; Vi kan "göra upp" på torsdag om du så vill...!