Det var väldigt vad alla blev nedstämda nu då! Ska alla med vettiga inlägg bara lägga av o slicla sina sår? Ordspråken verkar ju stämma:"Små barn trampar på ditt knä, stora på ditt hjärta." Kom igen nu o ryck upp er, det blir inte mer än en 5 måls förlust ikväll, he,he.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ordspråken verkar ju stämma:"Små barn trampar på ditt knä, stora på ditt hjärta." Kom igen nu o ryck upp er, det blir inte mer än en 5 måls förlust ikväll, he,he.