det var länge sen jag skrev här å det har sin förklaring i inläggen. det var väl f-n vad de flesta är negativa, och, det går inte bra för vårt älskade timrå. men så lågt som flera har sjunkit tänker jag aldrig sjunka.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
det var väl f-n vad de flesta är negativa, och, det går inte bra för vårt älskade timrå.
men så lågt som flera har sjunkit tänker jag aldrig sjunka.
nää, fram med det positiva nu.
ÄLSKA TIMRÅ---------->I MOTGÅNG