Friskan: Jag kände mig inte riktigt insatt i nyförvärvens klass inför säsongen, tänkte att det blir nog bra. Herrar Makarov och Kasparov var redan före säsongen mycket kritiska till den låga klassen på värvningarna. Med facit i hand (?) så hade dom rätt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag kände mig inte riktigt insatt i nyförvärvens klass inför säsongen, tänkte att det blir nog bra.
Herrar Makarov och Kasparov var redan före säsongen mycket kritiska till den låga klassen på värvningarna.
Med facit i hand (?) så hade dom rätt.