Lossnar och lossnar... Det är inget slump om ett lag är överlägsen jumbo. Visst har det varit jävligt mycket stolpe ut, men i längden beror det inte på otur. TIK, supportrarna och publiken får hålla flaggan högt resten av elitseriesäsongen. Gå på matcherna, fortsätta att stötta föreningen Timrå IK. Får TIK ett sjuhelvetes flyt och kämpar stenhårt slipper vi kval, men det känns inte realistiskt i dagsläget.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är inget slump om ett lag är överlägsen jumbo.
Visst har det varit jävligt mycket stolpe ut, men i längden beror det inte på otur.
TIK, supportrarna och publiken får hålla flaggan högt resten av elitseriesäsongen. Gå på matcherna, fortsätta att stötta föreningen Timrå IK.
Får TIK ett sjuhelvetes flyt och kämpar stenhårt slipper vi kval, men det känns inte realistiskt i dagsläget.