Red Rocker: Härligt med ännu en hemma seger. Det här var en viktig match. Skönt för KAPANEN att få hålla nollan. Hur många gånger har han spikat igen i år? Själv kom jag hem efter en hockey match med en lårkaka (gör ont!) Men med Timrå seger känns det genast bättre!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det här var en viktig match.
Skönt för KAPANEN att få hålla nollan.
Hur många gånger har han spikat igen i år?
Själv kom jag hem efter en hockey match med en lårkaka (gör ont!)
Men med Timrå seger känns det genast bättre!