Grymt skön seger! Måste ge er i klacken en eloge, ni gör ett utmärkt jobb! Jag har dock en fråga. Vad exakt sjunger ni i den ramsa som går långsamt och (tror jag) är den längsta av dem ni sjunger? Hoppas nån förstår vilken jag menar, vet inte hur jag skall förklara mig :O
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Måste ge er i klacken en eloge, ni gör ett utmärkt jobb! Jag har dock en fråga. Vad exakt sjunger ni i den ramsa som går långsamt och (tror jag) är den längsta av dem ni sjunger? Hoppas nån förstår vilken jag menar, vet inte hur jag skall förklara mig :O