Hockey i all ära... Men visst fan var det värre när "Bempa" Ericson lade bandyrören på hyllan? Då kunde man tala om en filosofs bortgång... Kanske Timrå kunde köra med någon av "Bempas" omskrivna deviser... "Vinna eller förlora - huvudsaken man gör det snyggt."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kanske Timrå kunde köra med någon av "Bempas" omskrivna deviser...
"Vinna eller förlora - huvudsaken man gör det snyggt."