"Gahn var här i 1,5 år och producerade inte ett skit...nu är han nån sorts jävla hjälte i timrå :-( Robban kan väl proppa honom??"
"Varför??? Jag var inställd på förlust men....gahn? GAHN??? Varför? Nu blev jag illamående!! Så jävla typiskt att råttjäveln gör mål!!!! NU PASSAR DET!!!!"
"Skulle inte förvåna mig om Gahn sänker oss idag, den jäveln har gjord 4poäng på 3 matcher"
"Ska inte säga vad jag tycker om Gahn med tanke på att det finns minderåriga på detta forum. Men vafan det e ju 2 perrar kvar, upp med huvet. Jag vet att de vänder..."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Gahn var här i 1,5 år och producerade inte ett skit...nu är han nån sorts jävla hjälte i timrå :-(
Robban kan väl proppa honom??"
"Varför???
Jag var inställd på förlust men....gahn? GAHN???
Varför? Nu blev jag illamående!!
Så jävla typiskt att råttjäveln gör mål!!!!
NU PASSAR DET!!!!"
"Skulle inte förvåna mig om Gahn sänker oss idag, den jäveln har gjord 4poäng på 3 matcher"
"Ska inte säga vad jag tycker om Gahn med tanke på att det finns minderåriga på detta forum. Men vafan det e ju 2 perrar kvar, upp med huvet. Jag vet att de vänder..."