Johan: Du får väl gå in hos SSK:arna på deras forum och säga åt dem att har man en kille med Gahns kvaliteter så får man ju hoppas att man vet hur man ska ta till vara på dem också. SSK:s spel förra säsongen kan man väl inte säga var designat att ta till vara på Gahns offensiva kvaliteter.
Låter bra att han verkar trivas och ha kommit igång i Timrå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Låter bra att han verkar trivas och ha kommit igång i Timrå.