Ja de är synd det där..tycker att sundin speciellt har kommit igång rejält utom att de syns så mycket i mål protokollet:( ja hoppas de inte är allt för häftig skada så att han kommer tillbaks snart..men vad jag har hört så kunde han inte stödja sig på benet när han åkte ut..så de ser inte så himla bra ut.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja de är synd det där..tycker att sundin speciellt har kommit igång rejält utom att de syns så mycket i mål protokollet:(
ja hoppas de inte är allt för häftig skada så att han kommer tillbaks snart..men vad jag har hört så kunde han inte stödja sig på benet när han åkte ut..så de ser inte så himla bra ut.