Stenmark: De flesta av oss inser nog att kvalserien är där vi förmodligen hamnar. De flesta inser också att det går att få ut mer av laget och därför spekuleras det hur en eventuell vändning skall kuna genomföras.
Klart vi analyserar vad som kan göras för att det skall gå vägen men inte fan tror du våra analyser är vatten värd när det kommer till kritan. Vi tränar/coachar inte laget och vi är heller inte sportchefer som köper inköp av spelare. Så precis som jag sa förut så är det enda vi kan göra att gå på matcherna, väsnas och klappa händerna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Klart vi analyserar vad som kan göras för att det skall gå vägen men inte fan tror du våra analyser är vatten värd när det kommer till kritan. Vi tränar/coachar inte laget och vi är heller inte sportchefer som köper inköp av spelare. Så precis som jag sa förut så är det enda vi kan göra att gå på matcherna, väsnas och klappa händerna.
FORZA TIMRÅ IK!!!