skalpjägaren.. du kan inte mena allvar??att vi ska vara glada att vi "bara" förlorade med 4 - 1..såg vi samma match?? håller med att första perioden gick till er.. men sen så var det lika..och att vi höll undan i dom sista minuterna..va fan det var ju press i eran zon i 2 minuter..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
du kan inte mena allvar??att vi ska vara glada
att vi "bara" förlorade med 4 - 1..såg vi samma
match?? håller med att första perioden gick till er..
men sen så var det lika..och att vi höll undan i dom
sista minuterna..va fan det var ju press i eran zon
i 2 minuter..