skalpjägaren.. du kan inte mena allvar??att vi ska vara glada att vi "bara" förlorade med 4 - 1..såg vi samma match?? håller med att första perioden gick till er.. men sen så var det lika..och att vi höll undan i dom sista minuterna..va fan det var ju press i eran zon i 2 minuter..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
du kan inte mena allvar??att vi ska vara glada
att vi "bara" förlorade med 4 - 1..såg vi samma
match?? håller med att första perioden gick till er..
men sen så var det lika..och att vi höll undan i dom
sista minuterna..va fan det var ju press i eran zon
i 2 minuter..