Här satt jag och var på ganska bra humör innan jag gjorde misstaget att läsa gästboken. Jag blir inte deprimerad av att höra om Timrås usla spel, jag blir förbannad helt enkelt! Jag har mitt sätt att ta ut frustrationer på. Hellre på så sätt än att jag släpper ut det i min omgivning...Det besparar jag er...
Som en av de få optimistiska skribenterna som finns kvar så säger jag snart tack för mig... Ni suger ur all positiv energi ur mig!
Jag har lovat vissa att ge dem lite positiv energi på torsdag, efter det lär jag vara knäckt!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag har mitt sätt att ta ut frustrationer på. Hellre på så sätt än att jag släpper ut det i min omgivning...Det besparar jag er...
Som en av de få optimistiska skribenterna som finns kvar så säger jag snart tack för mig... Ni suger ur all positiv energi ur mig!
Jag har lovat vissa att ge dem lite positiv energi på torsdag, efter det lär jag vara knäckt!