Nä, inte en seriöst skribent till som lägger av. jag förstår 250kg kärlek, och han har skäl, men om alla seriösa ska lägga av så blir det ju bara idioterna kvar, den här GB kommer självmant att dö ut!
Kom tillbaka alla seriös skribenter, låt inte packet eller frustrationer trycka ner er i skona!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
jag förstår 250kg kärlek, och han har skäl, men om alla seriösa ska lägga av så blir det ju bara idioterna kvar, den här GB kommer självmant att dö ut!
Kom tillbaka alla seriös skribenter, låt inte packet eller frustrationer trycka ner er i skona!
Forza Äkta hockeyfantaster!!!!!!