gud> Ja, han missade inga fula saker i alla fall. det förekom i och för sig inga såna men ändå...
byta ämne... jo det var det, förutom några tokiga fransmän som satt brevid mig... Men du måste hålla med om att det var en mycket tråkig match. Lite spänning i första, men sen dog det ut. Det mest spännande för mig var i fall vi kunde sätta 100-målet i tom bur, men det gick ju inte... Det är lite mer tryck i hatmatcherna mot fbk, mif och gnaget. i och för sig 12000 på läktarn mot fbk men mer tryck i alla fall
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
byta ämne... jo det var det, förutom några tokiga fransmän som satt brevid mig... Men du måste hålla med om att det var en mycket tråkig match. Lite spänning i första, men sen dog det ut. Det mest spännande för mig var i fall vi kunde sätta 100-målet i tom bur, men det gick ju inte...
Det är lite mer tryck i hatmatcherna mot fbk, mif och gnaget. i och för sig 12000 på läktarn mot fbk men mer tryck i alla fall