Skalpjägaren.. en grej var allafall kul..när två av frölunda spelarna åkte ihop o Ryhed skulle ta ut en TIMRÅ IK spelare..i det läget så var allafall jag glad att det fanns en vaken linjedomare...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
en grej var allafall kul..när två av frölunda
spelarna åkte ihop o Ryhed skulle ta ut en TIMRÅ IK
spelare..i det läget så var allafall jag glad att det fanns
en vaken linjedomare...