Jag håller med, lägg av allihop! Gästboken var mycket roligare -97 när det i princip bara var jag och lite annat löst folk som skrev där.
Nostalgi: När DJ Hemp skrev sina första inlägg ett par år senare föreställde jag mig att han såg ut som Dregen ungefär. Vilken besvikelse att träffa honom live an´ kickin.
Smokey hade orange nyinköpt halsduk och höll sig väldigt i bakgrunden första gången jag träffade honom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nostalgi: När DJ Hemp skrev sina första inlägg ett par år senare föreställde jag mig att han såg ut som Dregen ungefär. Vilken besvikelse att träffa honom live an´ kickin.
Smokey hade orange nyinköpt halsduk och höll sig väldigt i bakgrunden första gången jag träffade honom.