Dj Hemp.. jag trodde stenhårt på röd o vit..altenativt blåvita.. näpp nu är det dax för bingen.. men för er som orkar sitta uppe en stund till så kommer det strax en mindre fyllig matchrapport på TIK31 hemsida..alldeles snart..alltså.. kanske den redan har kommit in??
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
jag trodde stenhårt på röd o vit..altenativt
blåvita.. näpp nu är det dax för bingen..
men för er som orkar sitta uppe en stund till
så kommer det strax en mindre fyllig matchrapport
på TIK31 hemsida..alldeles snart..alltså..
kanske den redan har kommit in??
natti natti GB...vi syns i morgon...