"Vinner hellre SM-guld med ett gäng vedhuggare från Ljustorp", var det inte ungefär så du skrev, Redax 2, när vi snackade om killar med känsla för klubben apropå petningen av Tjobba och Markus S. Hur går det för vedhuggarna... tallarna har ju fallit, men är det någon mer än jag som saknar killarna som hade lagets färger tatuerade i själen?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
det inte ungefär så du skrev, Redax 2, när vi snackade om killar
med känsla för klubben apropå petningen av Tjobba och Markus S.
Hur går det för vedhuggarna...
tallarna har ju fallit, men är det någon mer än jag som saknar
killarna som hade lagets färger tatuerade i själen?