Sa jag inte att jag har haft en taskig natt? Men en debatt är aldrig fel så jag får i mig lite positiva vågor! Det jag menar är att det kanske släpper mentalt, inga krav, utan ut o ha roligt också kommer vinsterna o vi slipper det här med kval. Nog tror jag att dom fixar det, giffarna är ju bra ex på att lyckas o idagens AB är ju verkligen Z positiv o då blir jag det också, men det är alrdig fel att vädra sina synpunkter, kval eller inte??!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nog tror jag att dom fixar det, giffarna är ju bra ex på att lyckas o idagens AB är ju verkligen Z positiv o då blir jag det också, men det är alrdig fel att vädra sina synpunkter, kval eller inte??!!!