1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 33580

Sv: Yiipeee, kvalserien!!
SMÅLAND:
ÄNTLIGEN nå´n med rätt inställning.
vi ska HJÄLPA timrå, inte STJÄLPA.
det gör vi genom att ständigt tro på vårt lag.
inte genom dum smutskastning här i gb, eller nå´n annanstans.
visst, jag lider enormt, men jag kan inte, tänker inte vika ner mig.
ok, jag ska vara helt ärlig, det finns kanske nå´n/några som jag inte tycker ha visat vad de kan.
men de blir ju absolut inte bättre av att bli sågad här i gb.
gör som jag, uppmuntra istället den spelare som kanske har det lite jobbigt.
genom beröm kommer framgång, ni här i gb som har barn vet vad jag menar.
nää, upp på barrikaderna, stötta vårt lag i vått å torrt.
det här fixar timrå, men de behöver vår hjälp, inte ris.

ÄLSKA TIMRÅ------------------->ALLTID

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer