någon som kan svara på hur många poäng timrå har att spela om efter juluppehållet??? finns det en liten chans att timrå kan klättra till att hålla sig kvar efter jul. det brukar faktiskt bli en annorlunda serie efter juluppehpållet kan jag glädjas med, det gäller npg alla lag som spelar runtom i sverige konstigt nog
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
finns det en liten chans att timrå kan klättra till att hålla sig kvar efter jul.
det brukar faktiskt bli en annorlunda serie efter juluppehpållet kan jag glädjas med, det gäller npg alla lag som spelar runtom i sverige konstigt nog