1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 33668

Sv: Utförsbacken
bertil: RBK gjorde inför denna säsong en medveten satsning på att värva f d Röglespelare. Antar att detta bidragit till att de också kunde värva Sjöberg d v s att satsningen var trovärdig. Slettvoll ville inte träna ett bottenlag (igen), men vi kunde knyta till oss Molin istället.

Spelare bör också finnas av båda "sorter". Till den senare gruppen vill jag räkna Peltomaa, som verkligen jobbar för klubbens välmående, både på och utanför isenn (t ex i kontakt med media). Fredrik Modin kan vara ett namn för oss om några år. Först måste vi revidera visionen för denna säsong - ska vi vänta på svaret i april eller redan nu justera siktet?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer