1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 33801

Sv: Ny målvakt är klar...
lobben. Håller med dej fullständigt. Det är ju bara skitsnack att en bättre målvakt skulle leda till bättre anfallsspel. Tror inte precis att det är våra målvakters fel att vi gång på gång bränner frilägen och dyl. Spelar ju ingen roll vem som står om man bara gör 1-2 baljor/match.
Ikväll tror jag dock att det bli 2 pinnar,efter 3-3 i full tid avgör Robban Carlsson i sudden.

tycker även att det är lite för tidigt att räkna ut Tik än,rätt många matcher kvar att lira. Har börjat sett lite ljusare ut de sista matcherna och börjar man plocka poäng kan det gå rätt snabbt att klättra uppåt i tabellen. Själv har jag hela tiden trott på slutspel och det står jag efter lite tvekande fast vid.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer