Octagon: Tycker att backarna följer med i anfallen även i dag, sedan är man alldeles för het och kliver fram i "fel" lägen, vilket innebär att vi kommer att åka på lika många frilägen mot oss, lika många misstag i egen zon, måhända inte lika många slumpmål, men sanningen att säga så är det väl inte enbart sådana mål som våra målvakter släppt in, vi ska komma ihåg att en ny målvakt kommer att spela under samma starka press som våra målvakter gör idag, dom vet att 2 mål räcker för en förlust. Nog har väl vi skapat tryck i matcherna, det är bara det att forwards spelar under precis samma press, "vi måste börja sätta chanserna" och även dom blir nevösa och spända
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Nog har väl vi skapat tryck i matcherna, det är bara det att forwards spelar under precis samma press, "vi måste börja sätta chanserna" och även dom blir nevösa och spända