1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 33817

Sv: Ny målvakt är klar...
lobben: Visst du har rätt vi måste börja sätta chanserna, men målvakterna är ju den stabila sista utposten. Varför snackar man annars om att man inte kan gå långt i slutspelet om man inte har bra målvakter det är ju ändå där det avgörs i slutändan, el. hur?
Experterna snackar alltid om det: Det o det laget kan inte vinna SM-guldet pga att dom inte har en riktigt bra målvakt som kan ta dom där extra skotten o göra dom där idioträddningarna. Men det är ändå helhetsbilden vi måste ha, göra mål på chanserna o inte släppa in fladderpuckarna! Stabilare målvakt desto stabilare backspel till slut.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer