Gorkyman.. jag lovar...JAG har INTE gett upp.. stångar mitt huvud blodig varje dag tillsammans med mike66..tillhör givitvis halleluleja supportrarna..vi som aldrig ger upp...
snacket om finska målvakten.. är det en Domustrappa grej eller???
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
jag lovar...JAG har INTE gett upp..
stångar mitt huvud blodig varje dag
tillsammans med mike66..tillhör
givitvis halleluleja supportrarna..vi
som aldrig ger upp...
snacket om finska målvakten..
är det en Domustrappa grej eller???