Jag skulle gärna se en ny målvakt i Timrå. Jag vet att det är många här som tycker att Andersson är helt okej. Men ska sanningen fram så är båda Timrås målvakter för dåliga.
Målvakter kan vara avgörande om det blir vinst eller förlust. Det är bara att kolla på senaste matchen mot HV alla spelare stred och kämpade hela matchen igenom Andersson gör en tavla och förlorar.
Om Timrå skulle hamna i kvalserien så kommer målvakterna att bli väldigt avgörande. Så ta hit en ny målvakt så att laget blir starkare.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Målvakter kan vara avgörande om det blir vinst eller förlust. Det är bara att kolla på senaste matchen mot HV alla spelare stred och kämpade hela matchen igenom Andersson gör en tavla och förlorar.
Om Timrå skulle hamna i kvalserien så kommer målvakterna att bli väldigt avgörande. Så ta hit en ny målvakt så att laget blir starkare.