hallå har du följt timrå över huvudtaget iår. vad hade du tippat för resultat, typ det lossnar nog ikväll timrå vinner med 6-1 z:a 3 mål. skärpning nu. jag har kontakt live med ladan dom spelar uselt. hur ska dom göra då för att vinna? skjuta målisen eller
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
vad hade du tippat för resultat,
typ det lossnar nog ikväll timrå vinner med 6-1 z:a 3 mål.
skärpning nu.
jag har kontakt live med ladan dom spelar uselt.
hur ska dom göra då för att vinna? skjuta målisen eller