Kn.. så det var riktat mot mig... du verkar vara helt väck..fråga om jag följt TIMRÅ IK över huvudtaget i år...HALLÅ..kom in i matchen..så otroligt dum fråga..tippat matchen har jag gjort..scrolla ner lite så ser du mitt tips...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
så det var riktat mot mig...
du verkar vara helt väck..fråga om
jag följt TIMRÅ IK över huvudtaget
i år...HALLÅ..kom in i matchen..så otroligt
dum fråga..tippat matchen har jag gjort..scrolla ner
lite så ser du mitt tips...