bucken man har liksom gett upp, vad ser du för ljusning, fattar inte du att timrå kommer att få vänta ytterligare i några år innan vi får se elithockey igen. tänk dig själv när tierp kommer på besök. hur många spelare tror du stannar i timrå efter denna säsong. det finns inte lika mycket hjärta här som i leksand
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
tänk dig själv när tierp kommer på besök.
hur många spelare tror du stannar i timrå efter denna säsong.
det finns inte lika mycket hjärta här som i leksand