Igår fick jag skit för att gå till personangrepp. Herr stenis, kom inte och säg att jag hade fel eller du som kallas gud. Idag förstår ni varför jag tycker så illa om den sk. tränaren som införskaffats.
Detta är mitt absoluta sista inlägg på denna sida och jag kommer inte att ta till mig det fina gamla TIK så länge den mannen är kvar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Herr stenis, kom inte och säg att jag hade fel eller du som kallas gud.
Idag förstår ni varför jag tycker så illa om den sk. tränaren som införskaffats.
Detta är mitt absoluta sista inlägg på denna sida och jag kommer inte att ta till mig det fina gamla TIK så länge den mannen är kvar.
Tack för denna tid Timrå IK