sorry fellas som sagt jag har oftast rätt konstigt nog, dom är blinda i ledningen. det blir ingen ny målis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tror du att dom är så klippska att dom köper in en målis, jag skulle bryta kontraktet med flera spelare. vad gör hautamaa, jo han kostar en massa pengar. simons halvardsson. äh låna ut låna ut
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
tror du att dom är så klippska att dom köper in en målis, jag skulle bryta kontraktet med flera spelare. vad gör hautamaa, jo han kostar en massa pengar. simons halvardsson.
äh låna ut låna ut