kn.. tror inte att du är en TIMRÅ IK supporter.. jag har kollat ALLA dina inlägg..finns INTE mycket bra i dom..Hmm..troligtvis så är du en kattlovers...men du var allafall närmare på 1-6 än jag 3-2...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
tror inte att du är en TIMRÅ IK supporter..
jag har kollat ALLA dina inlägg..finns INTE
mycket bra i dom..Hmm..troligtvis så är du
en kattlovers...men du var allafall närmare
på 1-6 än jag 3-2...