jollybob.. du har aldrig sett mig klaga på Freddan..ALDRIG.. varför jag reagerade på dina inlägg igår var för att du gjorde ett personligt påhopp..inget annat... och JAG ger inte upp fören det är mattematisk omöjlig att TIMRÅ IK inte kan stanna på säker mark utan kval.. stångar hellre pannan blodig o blir kallad lallande fåne innan jag ger upp...ÄLSKAR TIMRÅ IK...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
du har aldrig sett mig klaga på Freddan..ALDRIG..
varför jag reagerade på dina inlägg igår var för att
du gjorde ett personligt påhopp..inget annat...
och JAG ger inte upp fören det är mattematisk omöjlig
att TIMRÅ IK inte kan stanna på säker mark utan kval..
stångar hellre pannan blodig o blir kallad lallande fåne
innan jag ger upp...ÄLSKAR TIMRÅ IK...