SwärdH: Om jag får lägga mig i så tycker jag följande:
*håller allsvensk klass: Löjligt, Han är en elitspelare. *klarar stora rinkar: Blir bättre o bättre på det. *har skött träningen bra på egen hand: Ja det finns spelare i Timrå som ser ut att vara sämre . *HAR NUBBEN GJORT EN BRA VÄRVNING??:En chef deligerar alltid och utnytjar sina kontackter och har folk som rapporterar.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
*håller allsvensk klass: Löjligt, Han är en elitspelare.
*klarar stora rinkar: Blir bättre o bättre på det.
*har skött träningen bra på egen hand: Ja det finns spelare i Timrå som ser ut att vara sämre .
*HAR NUBBEN GJORT EN BRA VÄRVNING??:En chef deligerar alltid och utnytjar sina kontackter och har folk som rapporterar.