1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 34258

Sv: Dålig grundträning
elmaco:ursäkta om du tycekr våra kritiska inlägg bara är dynga men liger det inte väldigt stor sanning i våra inlägg då..inte för att vara spydig men snälla försök för f-n att inse att vi är bara realistisk...jag hoppas och tror kanske att timrå kan klara sig kvar och laget behöver sina supportrar även i motgång,ja allra mest där,men det går inte att bita ihop längrre för det jag så idag är det sämsta jag sett sen 4-6 eller var det 2-6 mot sundsvall i ladan 99 nån gång och då är det inte bra...låt osss kritisera låt oss få uttrycka våra känslor,och hålla hockey snacket igång iallafall bättre det än att ingen snackar,för det är ett faktum om om de åker ur,,go natt på er alla och kämpa timrå vi måste undvika katastrof=nedflyttning//sovjetonionen

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer