Ett rakt svar: Nej. Dina inlägg ger ingenting. Du är inte mer eller mindre realistisk än någon annan, du har bara ett större behov av att klaga i Hockeysnack för att hantera en förlust. Uttryck dina känslor på något annat sätt. Ta ett år i Gulag. Jag lovar att Hockeysnack inte skulle bli tyst utan dig, tvärtom skulle det vara skönt att behöva scrolla lite mindre för att hitta något vettigare. God natt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nej. Dina inlägg ger ingenting. Du är inte mer eller mindre realistisk än någon annan, du har bara ett större behov av att klaga i Hockeysnack för att hantera en förlust. Uttryck dina känslor på något annat sätt. Ta ett år i Gulag. Jag lovar att Hockeysnack inte skulle bli tyst utan dig, tvärtom skulle det vara skönt att behöva scrolla lite mindre för att hitta något vettigare. God natt.